آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»خدمات صنعتی»ابگرمکنهای خورشیدی
ابگرمکنهای خورشیدی-pic1

ابگرمکنهای خورشیدی

شرکت سنگرکار در سال 1360 در استان سمنان تأسیس شد. این شرکت جزء اولین تولید کنندگان کولر آبی ، بخاری گازی و انواع آبگرمکن های نفتی، برقی و گازی با مهر استاندارد در کشور می باشد.

شرکت سنگرکار در راستای اهداف بهینه سازی مصرف انرژی از سال 1382 اقدام به انتقال تکنولوژی و تولید آبگرمکن های خورشیدی در مدل های مختلف می باشد در این راستا به منظور تمرکز بیشتر فعالیتهای مرتبط با بهینه سازی انرژی و رشد و توسعه بهتر در این زمینه در سال 1390 اقدام به تاسیس شرکت سولارکار نمود.

کارخانه سولارکار در زمینی به مساحت 5000 متر مربع با دارا بودن سالن های سر پوشیده ، از واحد های مجهز چون سالن پرسکاری، خط رنگ پودری ، سالن مونتاژ ، خط جوشکاری، انبار و... تشکیل شده است.

شرکت سولارکار به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های خورشیدی در ایران با اتکا به بیش از یک دهه تجربه و دانش فنی و علمی مهندسان و مدیران بومی در زمینه مشاوره ، طراحی و تولید انواع آبگرمکن های خورشیدی در کشور است.

همانطور که میدانید یکی از موهبتهای الهی در کشور بهره مندی از انرژی سرشار و لایزال خورشید است.با توسعه و به کارگیری انرژی خورشیدی میتوان علاوه بر صرفه جویی درمصرف سوخت و انرژی به حفاظت از محیط زیست نیز کمک شایانی نمود

یکی از کاربردهای مؤثر انرژی خورشیدی آبگرمکن های خورشیدی است که با استفاده از آبگرمکن های خورشیدی و قابل استفاده بودن این سیستم ها در مکان ها و ظرفیت های مختلف میتوان تا 70درصد انرژی مورد نیاز جهت گرمایش آب صرفه جویی نمود.

این شرکت تاکنون حدود 10.000 مترمربع صفحه خورشیدی در مکان هایی از قبیل ، مجتمع های مسکونی ، مدارس ، ادارات و سازمان ها ، حمام های عمومی و سرویس های بهداشتی نصب نموده است.


آگهی دهنده: حمید
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان کرمان - کرمان - خدمات صنعتی در کرمان
آدرس: کرمان،جاده تهران ابتدای فیروزه جنوبی کوچه شماره 3پلاک 60
به روز شده در:۱۳۹۶/۲/۱۰
بازدید: 379 بار
ایمیل: