آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»خدمات صنعتی»معاینه فنی موتورخانه و بویلرتوسط دستگاه
معاینه فنی موتورخانه و بویلرتوسط دستگاه -pic1

معاینه فنی موتورخانه و بویلرتوسط دستگاه

با استفاده ازدستگاه آنالیز دود، میزان اکسیژن و منواکسید کربن در خروجی دودکش بویلرویاکوره اندازه گیری می شود. همچنین این دستگاه قابلیت اندازه گیری دمای دود را دارد.
بعنوان مثال در صورتی که سوخت گاز طبیعی باشدمیزان درصد مجاز اکسیژن در دود خروجی ۲ الی ۳ درصد می باشدومونوکسید کربن در محصولات احتراق نباید وجود داشته باشداین دستگاه درصد دی اکسید کربن را نیز محاسبه نموده و راندمان احتراق را مشخص می نماید.
از نکات مهم در زمان اندازه گیری، نصب صحیح پروب دستگاه در دودکش گازهای خروجی بگونه ای که درزبندی اطراف پروب بخوبی انجام پذیرد و نشتی هوا بداخل دودکش بر روی نتایج اندازه گیری موجب داده های غلط نشود. همچنین بایستی اندازه گیری را پس از رسیدن کوره یا دیگ به حالت پایدار انجام داد. برای تنظیم مشعل بایستی با تنظیم دمپرهوا وکنترل دبی و فشار سوخت میزان اکسیژن و منواکسید و دیاکسید کربن اندازه گیری شده با میزان مبنا مقایسه گردد و تنظیمات تا آنجا ادامه پیدا کند که به بالاترین راندمان مشعل برسیم ودر نهایت تنظیمات فیکس گردیده و صرفه جویی در مصرف سوخت به میزان قابل توجه نتیجه انجام این عملیات خواهد بود.به عنوان مثال در یک دیگ بخار 10 تن با تنظیمات بر روی مشعل وافزایش فقط 5% راندمان و در صورت کارکرد دیگ به مدت 20 ساعت در شبانه روز و 300 روز کاری در یک سال با قیمت فعلی گازصنعتی در سال 1393 (1000 ریال بابت هر متر مکعب) مبلغ 240،000،000 ریال صرفه جویی انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است با توجه به نوسانات دما و انجام تعمیرات و سایر تغییرات بر روی مشعلها انجام این فرایند هر یکسال بایستی تکرار ومشعلها مجددا تنظیم گردند.


آگهی دهنده: محسن رجب پور
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - خدمات صنعتی در مشهد
آدرس: بلوار وکیل آباد 18 پلاک326
به روز شده در:۱۳۹۶/۱/۲۶
بازدید: 524 بار
ایمیل: