آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»خدمات صنعتی»فروش ویژه فن کوئل
فروش ویژه فن کوئل-pic1

فروش ویژه فن کوئل

فن کوئل، دستگاهی است که از طریق پرتاب باد بوسله بلوور و عبور آن از کوئل آبگرم و آب سرد سرمایش و گرمایش محیط را تامین می کند. مدار لوله کشی فن کوئل جهت انتقال آب سرد و گرم می باشد که آب سرد در این سیستم از یک دستگاه مرکزی (چیلر) تامین شده و آب گرم میتواند از موتور خانه مرکزی و یا دستگاه های مستقل مانند پکیج گرمایشی تامین شود. برخی مدلها جهت تامین هوای مکش از سیستم هواساز مرکزی استفاده می کند. فن کوئل ها در انواع زمینی دیواری و سقفی می باشند. فاکتور دیگر در خرید فن کوئل ها علاوه بر شکل ظاهری ظرفیت برودتی، حرارتی و میزان هوادهی آنها می باشد. فن کوئل ها از طریق ترموستات دمای اتاق را تنظیم می کنند.
فن کوئل های زمینی در ظرفیت های ۲۰۰ الی ۱۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه بوده و هوا را بصورت بالا زن یا روبرو زن منتشر می‌سازند. فن کوئل های سقفی در انواع مدلهای کابین دار و بدون کابین هستند و فن کوئل های کانالی در ظرفیت‌های ۶۰۰ الی ۲۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه ساخته می‌شوند.
فن کویل ها در دو نوع دو لوله و چهار لوله هستند. فن کویل های دو لوله دارای یک لوله رفت و یک لوله برگشت هستند. فن کویل های چهار لوله، دارای دو لوله برای آمدن آب به کویل ها و دو لوله برای برگشت آب هستند. فن کویل های چهار لوله می توانند همزمان آب سرد و گرم را وارد کویل های خود کنند.
09124170120
02177654987
http://tasisatjavid.com


آگهی دهنده: اتمسفر
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات صنعتی در تهران
آدرس: تهران-خیابان طالقانی-تقاطع بهار- ساختمان 114-واحد 6
به روز شده در:۱۳۹۷/۳/۸
بازدید: 166 بار
ایمیل: