آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»خدمات صنعتی»فروش گاز ازت,نیتروژن n2 خالص
فروش گاز ازت,نیتروژن n2 خالص-pic1

فروش گاز ازت,نیتروژن n2 خالص

گاز نیتروژن - ازت آزمایشگاهی با خلوص 99.99 و 99.999 و 99.9999 درصد گرید 5 و 6
فشار 100 الی 200 بار در سیلندرهای 50 و 40 و 20 و 10 لیتری قابل شارژ می باشد.
خواص فیزیکی نیتروژن- ازتN2
نیتروژن 78 درصد حجم از جو زمین را تشکیل می‌دهد و عنصر اصلی در بافت های زنده است. نیتروژن گازی ثابت،دو اتمی،غیر فلز، بی رنگ، بی مزه، بی بو و احتراق ناپذیر می‌باشد.
کاربرد های گاز نیتروژن – ازتN2
این گاز در ترکیبات مهم بسیاری از قبیل آمونیاک، اسید نیتریک، سیانیدها و غیره نقش دارد و جزء اصلی کلیه‌ی بافت‌های زنده‌ی آلی، حیوانی و گیاهی می‌باشد.
ازدیگر کاربردهای نیتروژن پاکسازی خطوط لوله،تولید فیبرهای مصنوعی صنایع غذایی مانند انجماد عمیق،جراحی برودتی و تولید مواد نیمه رسانا نام برد.
مهم‌ترین کاربرد اقتصادی نیتروژن برای ساخت آمونیاک از طریق فرایند هابر( (Haber) است. آمونیاک معمولاً برای تولید کود و مواد تقویتی و اسید نیتریک استفاده می‌شود. نیتروژن همچنین به‌عنوان پرکننده بی اثر، در مخزنهای بزرگ برای نگهداری مایعات قابل انفجار، در هنگام ساخت قطعات الکترونیک مانند ترانزیستور، دیود و مدار یکپارچه و همچنین برای ساخت فلزات ضد زنگ استفاده می‌شود.
ترکیبات نیتروژن - ازت N2
اصلی‌ترین هیدرید نیتروژن، آمونیاک است (NH3)، البته هیدرازین (N2H4) نیز مشهور است. ترکیب آمونیاک ساده تر از آب بوده و در محلول یونهای آمونیاک (NH4+) را تشکیل می‌دهد. آمونیاک مایع در حقیقت کمی آمفیروتیک بوده و آمونیاک و یونهای آمینه (NH2-) را بوجود می‌آورد؛ که البته هر دو نمک آمیدها و نیترید شناخته شده اند، ولی در آب تجزیه می‌شوند. ترکیبات جانشین آمونیاک به تنهایی یا باهم، آمینها نامیده می‌شوند. زنجیره ها، حلقه‌ها و ساختارهای بزرگ‌تر هیدریدهای نیتروژنی نیز شناخته شده اند، ولی در واقع ناپایدار هستند.
همتیار 03133457922-09136927392


آگهی دهنده: علیرضا همتیار
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - خدمات صنعتی در اصفهان
آدرس: خیابان باهنر کوچه 29
به روز شده در:۱۳۹۷/۵/۲۳
بازدید: 218 بار
ایمیل:
نام
ایمیل
پیام
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.