آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»خدمات صنعتی»هشدار در مورد ترفندهای کلاهبرداران!دستگا
هشدار در مورد ترفندهای کلاهبرداران!دستگا-pic1

هشدار در مورد ترفندهای کلاهبرداران!دستگا

هشدار در مورد بعضی از دستگاه های تصفیه آبترفندهای کلاهبرداران !
با بالا رفتن سطح آگاهی مردم در سال های اخیر ، استقبال مردم از دستگاه های تصفیه آب خانگی رشد چشمگیری داشته و این استقبال سبب شده تا برخی از سود جویان با سواستفاده از موقعیت بوجود آمده و بی اطلاعی برخی از مشتریان ، دستگاه های تصفیه آب غیر استاندارد و غیر بهداشتی را با توجه به قیمت ارزان آن به مشتریان عرضه می کنند.تحقیقات در بازار نشان می دهد این فروشندگان سودجو و متقلب با شگردها و روشهای مختلفی سعی در گمراه کردن مشتریان را دارند.آکواپروفیلتر در این راهنما سعی کرده به برخی از این شگردها اشاره کند.
اگر شما هم به فکر خرید یک سیستم تصفیه آب خوب و استاندارد هستید بهتر است قبل از خرید با مطالعه این راهنما و همچنین سایر مقالات و اطلاعات این وب سایت ، یک محصول استاندارد و بهداشتی را به خانه خود ببرید.

تعداد مراحل بیشتر به معنای تصفیه بهتر نیست!
اگر شما هم فکر می کنید تعداد فیلترهای بیشتر به معنای تصفیه بهتر آب است باید بدانید که اشتباه می کنید. آن چیزی که مشخص می کند کیفیت آب تصفیه شده بهتر است یا نه، نوع فیلترها و تکنولوژی به کار رفته در دستگاه می باشد نه تعداد آن. در واقع شما باید بعنوان یک خریدار قبل از اینکه فقط به تعداد فیلترها توجه کنید ، ابتدا به تکنولوژی به کار رفته در مراحل تصفیه دقت داشته باشید.
برخی از فروشندگان نا آگاه و یا سودجو با تبلیغات نادرست ، تعداد مراحل بیشتر را نشانه کیفیت بهتر دستگاه و تصفیه بهتر آب بیان می کنند. در حالی که نه تنها چنین نیست بلکه گاهی وجود تعداد مراحل بیشتر می تواند کاملا غیر ضروری و حتی زیانبار نیز باشد.

شش مرحله ای های بی مصرف!
به احتمال زیاد شما هم نام(دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای) را شنیده اید. سیستم هایی که تکنولوژی اسمز معکوس یا RO در آنها به کار رفته است ، به طور استاندارد دارای 6 مرحله فیلتر هستند. این باعث شده است که به نام (شش مرحله ای) در بین مردم معروف شوند. مشاهده شده است که برخی از تولید کنندگان سودجو با استفاده از شهرت این عبارت در بین مردم ، در یک اقدام شیادانه ، تعداد 6 عدد فیلتر ساده الیافی و کربنی را به یکدیگر متصل کرده و با نام یک سیستم آب تصفیه کن "شش مرحله ای" با قیمتی بسیار ارزانتر از سیستم های اصلی RO به مشتریان عرضه می کنند. این دستگاه های تصفیه آب ابداعی ! از آنجا که فاقد فیلتر اسمز معکوس یا (RO) هستند، در نتیجه قادر به حذف سموم و ترکیبات محلول در آب نمی باشند همچنین سختی و سنگینی آب را از بین نبرده و قادر به حذف رسوبات آب نیستند. نیترات ، فلزات سنگین و دیگر ترکیبات حل شده در آب را نیز نمی توانند حذف کنند. بنابراین هیچ گاه با شنیدن عبارت "شش مرحله ای" یک نفس راحت نکشید! از فروشنده بخواهید دقیقا توضیح بدهد که هر مرحله چه عملکردی دارد؟

تماس از طرف سازمان آب و یا سازمان بهداشت جهانی!
یکی دیگر از ترفندهای عجیب این است که کلاهبرداران طی تماس تلفنی با منازل ، ادعا می کنند که از طرف سازمان آب و یا حتی سازمان بهداشت جهانی! تماس می گیرند و با هماهنگی این سازمان ها ماموریت دارند تا برای منازل آن منطقه دستگاه تصفیه آب نصب کنند تا مشکلات بهداشتی ناشی از آلودگی آب در منطقه ریشه کن شود. این افراد جهت جلب توجه مشتریان ، عنوان می کنند که سازمان آب نصف هزینه دستگاه را به عهده گرفته است و مشتری فقط می بایست نصف هزینه را پرداخت کند!

حقیقت این است که هیچ تخفیفی در کار نیست. دستگاه های بی کیفیت و غیر استاندارد چینی ، قیمتی بسیار کمتر از آنچه که اعلام می شود دارند و در عوض از کیفیت بسیار نازلی برخوردار هستند. علاوه براین سازمان آب و فاضلاب نیز بارها و بارها طی اطلاعیه های گوناگون در روزنامه ها و تلویزیون هرگونه ارتباط با این گونه شرکت ها را تکذیب کرده است.
بنابراین شدیداً توصیه می شود هرگز به این تماس های تلفنی اعتماد نکنید، شما می توانید با یک تماس ساده با سازمان آب شهر و منطقه خود درباره صحت و سقم اینگونه ادعاها تحقیق کنید.

تماس با ما:
تهران، خیابان آزادی ، ابتدای خیابان بهبودی ، پلاک 31 ، فروشگاه گلچین
تلفن: 66046189-66002588(021)
ایمیل: info@aquaprofilter.com
http://www.aquaprofilter.com


آگهی دهنده: آکواپروفیلتر
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات صنعتی در تهران
آدرس: تهران، خیابان آزادی ، ابتدای خیابان بهبودی ، پلاک 31 ، فروشگاه گلچین
قیمت: تماس بگیرید
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۲/۲۹
بازدید: 355 بار
ایمیل: