آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
یخ پک و داغ پک-pic1

یخ پک و داغ پک

یخ پک و داغ پک چیست؟
محصولی جدید که بهترین جایگزین برای یخ و پک های گرمایی می باشد که کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال می باشد و در انواع سایز ها و طرح ها در انواع بسته بندی ها با بهره گیری از برترین روش های نوین اروپایی تولید وعرضه می شود و با قرار گیری در فریزر امکان سرمادهی دارد و بسته های داغ پک بهترین جایگزین برای بسته های گرمایی می باشد و با قرارگیری در آب جوش و یا ماکروفر امکان گرمادهی دارد.

مصارف کلی یخ پک و داغ پک :
عمومی : حمل و نگهداری انواع میوه جات، سبزیجات، شیرینی جات و شکلات، مواد فاسد شدنی
پزشکی : حمل و نگهداری مواد یخچالی و انواع دارو های حساس به دما بخصوص انسولین و واکسن ها
درمانی : تسکین درد در جراحی های فک و صورت و جراحی های دندانپزشکی
آرایشی و بهداشتی : بهبود آفتاب سوختگی، از بین بردن سندرم خشکی چشم
مصارف عمومی
از پک های یخ پک و هارد پک می توان برای حمل و نگهداری انواع میوه جات، سبزیجات، شیرینی جات و شکلات، مواد فاسد شدنی، گل های طبیعی، مواد غذایی و خوراکی و پروتئینی نظیر گوشت و مرغ و ماهی و میگو و خاویار، همچنین خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی نظیر شیر و آب و نوشابه در مسافرت ها و کوه نوردی ها استفاده نمود
مصارف پزشکی
از برترین کاربرد های یخ پک جهت حمل و نگهداری مواد یخچالی و انواع دارو های حساس به دما بخصوص انسولین و واکسن های پزشکی و دامپزشکی و همچنین جهت حمل فراورده های خونی و کیت های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد
مصارف آریش و بهداشتی
یکی از کاربردهای یخ پک در بهبود آفتاب سوختگی،تسکین درد در سوختگی ها، از بین بردن سندرم خشکی چشم، استفاده قبل و بعد از اپیلاسیون و بوتاکس، حفظ طولانی مدت آرایش می باشد
مصارف درمانی
یکی از موارد استفاده از داغ پک و یخ پک جهت تسکین درد در جراحی های فک و صورت و همچنین جراحی های دندانپزشکی برای جلوگیری از تورم و کبودی لثه جراحی شده و جراحی های زیبایی جهت کاهش پف اطراف چشم رای و درمان سردرد های میگرنی می باشد و همچنان می توان در ورزش جهت کاهش درد و تورم ناشی از رگ به رگ شدن و ضرب دیدگی، کشیدگی عضله، کوفتگی و ماساژدرمانی کایروپرکتیک، درمان اسپاسم های عضلانی استفاده نمود.از دیگر کاربرد های درمانی این محصولات جهت فیزیوتراپی و کمپرس آب سرد، جلوگیری از قرمز شدن و یا جوش زدن پوست پس از اصلاح، تسریع روند بهبودی برخی بیماریها نظیر تبخال و کمک های اولیه و درمان گزیدگی، مصرف درمانی یا تسکین درد های مختلف مانند: درد مفاصل، سیاتیک، قاعدگی، عضلات، سینوزیت میتوان نام برد.
چرا از فرتاک خرید کنم ؟
1. محصولات شرکت فرتاک بصورت کاملا بهداشتی و توسط دستگاههای کاملا اتوماتیک تولید می شوند و برخلاف برخی تولید کنندگان زیرزمینی هیچگونه دخالت دست در فرایند تولید انجام نمیگیرد.
2. بسته های پک های سرمایی و گرمایی بدون حاشیه کناری تولید می باشد و براساس استاندارد اروپایی بسته بندی و دو سر دوخت می باشد و اندازه های محصولات کاملا مفید می باشد.
3. در تولید محصولات پک های سرمایی و گرمایی از هیچ گونه رنگ دانه استفاده نمی شود امری که سایر تولیدکنندگان به دلایل پوشش عیوب محصولات از آن استفاده می کنند.
4. برای تمامی پک ها بصورت رایگان کاور های مخصوص ارائه می شود تا از تماس مستقیم پک با پوست جلوگیری شود.
5. امکان انتخاب رنگ برای تمامی محصولات برای مشتریان گرامی وجود دارد و همچنین امکان انتخاب رنگ بندی کاورها نیز فراهم می باشد.
6. در صورت ثبت سفارش امکان تولید محصولات در سایز های درخواستی خارج از محصولات معمول وجود دارد
7. درصورت درخواست مشتریان برای تمامی محصولات امکان چاپ و نصب لیبل با درج مشخصات و لوگو مشتری فراهم می باشد که این مقوله بصورت رایگان برای مشتریان عزیز ارائه می گردد.


فروشگاه اینترنتی : www.yakhpack.com
شماره تماس : 4-33369052-041


آگهی دهنده: فرتاک
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان آذربایجان شرقی - تبریز - خدمات صنعتی در تبریز
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۰/۲۵
بازدید: 756 بار
ایمیل: